Strategisk marketing

Ønsker du at få styrket dine kompetencer til at udvikle din organisations digitale markedsføringsstrategi? 

Få testet og udfordret dit og din organisations digitale mindset, og få det bedste afsæt til at transformere og lede digital markedsføring

 

Med dette modul får du viden om forskellige teorier og metoder til strategilægning og positionering.

 

Du vil få kendskab til de analyseværktøjer, der skal bruges til at ændre på virksomhedens fremtidige position både i forhold til det råderum, som din virksomhed kan operere i, og de muligheder der skal vælges imellem.

 

Derudover vil du blive præsenteret for forskellige strategier til at opnå øget værdi og vækst med Big Data i netop din organisation, ligesom du vil få viden om, hvordan teknologien kan styrke interaktionen og samspillet med kunder og andre interessenter. 

 

 

Modulet er på 10 ECTS-point.

 

 

Tilmelding

Kontakt

Pernille Rydén
Pernille Rydén
Studieleder
DTU Diplom
93 51 14 00
Studieleder.eba@diplom.dtu.dk