Science Day på DTU

Besøg DTU med gymnasieklassen i forbindelse med Science Day - et landsdækkende event for skoler og gymnasier arrangeret af Naturvidenskabernes Hus, Danmarks største portal for skole-virksomhedssamarbejde.

DTU er med, når Naturvidenskabernes Hus hvert år afholder Science Day for alle landets skoler og gymnaiser. Science Day sætter fokus på diversitet i de naturvidenskabelige og teknologiske fag, og viser børn og unge uanset køn, religion, etnicitet og kultur, hvordan en fremtid inden for naturvidenskab og teknologi kan se ud.

Til Science Day kan eleverne besøge DTU, møde rollemodeller, deltage aktivt i virkelighedsnære workshops og får inspiration til deres fremtidige valg af uddannelse og job.

Læs mere om Science Day